Over POP

POP is een creatief bureau voor retailers en A-merken die actie willen. Met een gedeelde liefde voor alles in en om winkels maken we campagnes, sales folders, actiecommunicatie, POS en (online) activaties die het merk en de klant in beweging krijgen. Retail is vluchtig en voor iedereen en dus moet ook iedereen in één keer begrijpen wat je van ze wilt. Dat betekent praten in gewone-mensen-taal, maar vooral ook dat het er gewoon lekker uitziet. Daarbij moet natuurlijk de kassa rinkelen! Dit doen we dagelijks voor klanten als DekaMarkt, Xenos, Heineken, Douwe Egberts, Jaarbeurs Utrecht en Vitaminstore.

Over Lydia & Patricia

Na 6 jaar samen als creatief team bij TBWA\Neboko Retail besloten Lydia de Koning (grafisch ontwerper) en Patricia de Vries (copywriter) om POP op te richten. Ze vonden dat er in ‘de reclamewereld’ te veel geld verspild werd aan te lange meetings met te veel mensen en hier werd het creatieve werk voor hun gevoel niet beter van. In een uur tijd bedachten ze de naam waar ze tot op de dag van vandaag nog altijd een tatoeage van zouden nemen en op 1 januari 2011 schreven ze POP in bij de kamer van Koophandel.

Over Thijs

Na 10 jaar ReklameTeam (onderdeel van FHV / BBDO) was Thijs Hagenberg (account & strateeg) mede oprichter van JUMP! Communicatie, waar hij Lydia en Patricia leerde kennen als freelance creatieven. Al snel bleken ze een gouden combi en samen maakten ze veel moois voor verschillende retail klanten. Inmiddels is hij sinds 1,5 jaar het stategisch brein bij POP.

Onze werkwijze

POP bestaat uit een compact, vast team en een groot netwerk aan ervaren specialisten. Zo stellen wij steeds per opdracht de ideale combinatie van talenten samen. Denk hierbij aan DTP’ers, designers, illustratoren, fotograferen, animators, webdevelopers enz. Hierdoor kunnen we lean en mean opereren, maar ook snel opschalen als nodig.